Kompanija dm nastavlja sa podrškom zajednici: Donacije od preko 2 miliona dinara socijalno ugroženim porodicama i deci



Beograd, 22. 8. 2024. – Kompanija dm drogerie markt realizovala je donacije u vidu neophodne robe ustanovama i organizacijama kojima je pomoć najpotrebnija, čime nastavlja svoju dugogodišnju posvećenost i podršku socijalno ugroženim kategorijama. Vođeni mišlju da je kvalitetno odrastanje dece jedan od koraka ka boljoj budućnosti za sve nas, dm kroz različite vidove pomoći kontinuirano podržava i kategoriju socijalno ugroženih porodica i dece.

Ovoga puta, dm je robnu donaciju u iznosu od gotovo 800 hiljada dinara uputio Institutu za majku i dete, dok je za udruženje Anđeli severa, koje pomaže socijalno ugroženim porodicama, kao i osobama sa invaliditetom i smetnjama u razvoju, u februaru i julu izdvojio dve donacije ukupne vrednosti od 517 hiljada dinara. Crvenom krstu Srbije, sa kojim dm ostvaruje saradnju dugi niz godina, donirana je hrana za bebe dm babylove robne marke, u vrednosti većoj od 840 hiljada dinara. Inače, babylove dm robna marka, sa svojim širokim asortimanom proizvoda u potpunosti je prilagođena potrebama trudnica, mališana koji su tek pristigli na svet i njihovih roditelja, bilo da su u pitanju proizvodi za negu ili ishrana.

Kao vodeći drogerijski lanac koji ove godine obeležava 20 godina poslovanja u Srbiji, dm se fokusira na brigu o najmlađima i njihovim roditeljima, zbog čega među mnogima od njih važi za omiljeno mesto kupovine.

„Društveni angažman oduvek je zauzimao visoko mesto na lestvici dm vrednosti. Kompanija dm se konstantno trudi da zajednici uzvrati na dugogodišnjem poverenju tako što pokrećemo brojne humanitarne akcije i društveno odgovorne projekte kroz koje doprinosimo konkretnim promenama. Svakodnevno nas pokreću osmesi svih ljudi kojima pomažemo, kao i svih roditelja kojima je izbor upravo naš asortiman”, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

Veliki broj društveno odgovornih aktivnosti, kao što su donacije povodom otvaranja novih i preuređivanja postojećih dm drogerija ili donacija Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije u okviru kampanje Giving Friday, projekat Zasadi drvo i drugi, učvrstili su poziciju dm-a kao jedne od najangažovanijih kompanija u zemlji.

Kompanija dm drogerie markt, pionir brojnih humanitarnih inicijativa, ostaje dosledna cilju da svakodnevno doprinosi zajednici, trudeći se da služi kao primer stabilnog poslovanja i društveno odgovornog delovanja.

Objavljeni rezultati konkursa „ZAJEDNO jedni za druge!“: Kompanija dm izdvaja 13 miliona dinara za projekte posvećene zdravlju žena

Beograd, 11. jul 2024 – Kompanija dm drogerie markt odabrala je čak 12 projekata u okviru konkursa „{ZAJEDNO} jedni za druge!“, na koji je pristiglo oko 200 prijava. U godini kada slavi dve decenije poslovanja u Srbiji, dm će odabrane inicijative podržati ukupnim iznosom od preko 13 miliona dinara sa ciljem da doprinese unapređenju fizičkog, mentalnog i menstrualnog zdravlja žena svih generacija.

Podrška nagrađenim inicijativama realizovaće se ukupnim iznosom od preko 13 miliona dinara, a odabrano je pet projekata koji se bave menstrualnim zdravljem žena, zatim pet projekata posvećenih mentalnom blagostanju i dva koja za temu imaju fizičko zdravlje pripadnica ženskog pola. Kompletna lista selektovanih projekata objavljena je na stranici dm Zajedno, gde se nalaze detaljnije informacije o odabranim inicijativama.

Kako ističu iz kompanije, posebna pažnja prilikom rangiranja bila je usmerena na projekte o menstrualnom zdravlju, a sve u pravcu nastavka borbe protiv menstrualnog siromaštva, u okviru koje je kompanija dm sprovela i veliko međunarodno istraživanje o menstrualnom ciklusu. Prema rezultatima istraživanja, čak 52 odsto žena u Srbiji smatra da menstruacija predstavlja neprijatnu temu za razgovor, dok svaka treća anketirana žena, u periodu pre menstrualnog ciklusa, nije bila uopšte ili dovoljno informisana o prvoj menstruaciji.

„Naša kompanija, godinama unazad, posvećena je kontinuiranoj podršci i osnaživanju žena, stoga je i cilj konkursa bio da podržimo različite poduhvate i inicijative koji donose adekvatna rešenja za brojne izazove u vezi sa ženskim zdravljem. Sa ovogodišnjim fokusom na menstrualno zdravlje, želja nam je bila da podignemo svest i znanja o ovoj temi, ali i da pokrenemo promene u lokalnoj zajednici. Nadamo se da ćemo realizacijom odabranih projekata uspeti da načinimo dodatne korake na tom planu, ispunjavajući našu viziju o zdravijem okruženju za sve žene u našem društvu“, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.


Uz pružanje finansijske podrške odabranim projektima, dm je ove godine nastavio svoju kampanju posvećenu zdravlju žena, realizujući niz dodatnih aktivnosti u cilju borbe protiv menstrualnog siromaštva. To uključuje dugoročno dodatno umanjenje cena Jessa menstrualnih proizvoda u februaru 2024, sprovođenje velikog međunarodnog istraživanja o menstrualnom ciklusu, i pokretanje novog serijala dm Podcasta posvećenog zdravlju žena.

Kompanija dm drogerie markt dobitnik prestižne nagrade „Dobročinitelj“ za društvenu odgovornost

Zahvaljujući jedinstvenoj inicijativi Giving Friday, kao i brojnim društveno odgovornim aktivnostima sprovedenim u prethodnoj godini, kompanija dm drogerie markt osvojila je prestižno priznanje „Dobročinitelj”. Ova nagrada dodeljena je u okviru javnog konkursa koji organizuje udruženje „Moja Srbija”, u partnerstvu sa „Centrom potrošača Srbije”, za društveno odgovorne aktivnosti sprovedene u prethodne tri godine.

Projekat Giving Friday, pokrenut 2019. godine pod sloganom „Giving is the new black”, postao je simbolični praznik dobročinstva i solidarnosti. Baš na Crni petak, dan koji simbolizuje konzumerizam, dm umesto popusta i akcija izdvaja u humanitarne svrhe pet odsto od svog ukupnog dnevnog prometa. Poslednje četiri godine ova sredstva izdvajaju se za prikupljanje obroka namenjenih korisnicima Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije, a kompanija je na ovaj način obezbedila ukupno oko 122 tone namirnica za naše najugroženije sugrađane. Osim ove inicijative, vodeći drogerijski lanac nosilac je značajnog priznanja „Dobročinitelj” i zbog mnogih uspešnih aktivnosti realizovanih s ciljem da se doprinese zajedinici, okolini i zdravstvenom sistemu. Samo neke od njih su kampanje „Žensko zdravlje“, „Movembar“ i „Zasadi drvo“, uz donacije upućene Institutu za zdravstvenu zaštitu majke i deteta Srbije „Dr Vukan Čupić“, sigurnim kućama, Nurdoru, UNICEF-u, školama i vrtićima u Beogradu, brojnim azilima i udruženjima za zaštitu životinja.

„Mi u dm-u verujemo da se solidarnost gradi na temeljima zajedništva. Smatramo i da je naša dužnost da ukažemo na izazove s kojima se svakodnevno susreću mnogi naši građani, bilo da je reč o najmlađim ili najstarijim, socijalno ili zdravstveno ugroženim pojedincima i grupama. Zato su mnoge naše kampanje i aktivnosti ciljano usmerene ka dobrobiti zajednice, kako bismo na konkretne načine pružili doprinos kad god je to moguće, a posebno nam je drago što su ih prepoznali naša stručna javnost i brojni tržišni akteri. To nam je dodatni ’vetar u leđa’ da nastavimo da inspirišemo i druge da se okrenu društveno odgovornom poslovanju u što većoj meri“, rekla je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

U periodu kada proslavlja dve decenije poslovanja u Srbiji, drogerijski lanac dm drogerie markt aktivno nastavlja da pruža podršku zajednici, s akcentom na osnaživanje žena i socijalno najugroženijih grupa. Godina jubileja krenula je u znaku sniženih cena menstrualnih proizvoda robne marke Jessa, budući da je kompanija pokrenula snažnu kampanju koja ima za cilj borbu protiv menstrualnog siromaštva. Uz kontinuirane aktivnosti posvećene ženskom zdravlju, kompanija dm je u našoj zemlji drugu godinu zaredom pokrenula i konkurs u okviru kog će podržati projekte posvećene unapređenju fizičkog, mentalnog i menstrualnog zdravlja žena, ovog puta pod nazivom „{ZAJEDNO} jedni za druge!“

DONACIJA OSNOVNOJ ŠKOLI NOVI BEOGRAD


U sklopu naših dugoročnih aktivnosti podrške zajednici, uručili smo 100 paketića učenicima Osnovne škole za decu sa smetnjama u razvoju "Novi Beograd". Nakon uručenja donacije, imali smo priliku da posetimo školu, upoznamo se sa osobljem, učenicima i njihovim aktivnostima. Takođe, učestvovali smo u zajedničkoj kreativnoj radionici, čiji su rezultati zabeleženi na fotografijama koje možete pogledati u nastavku. Ova iskustva su nam pružila neizmernu radost i inspiraciju da nastavimo sa podrškom našoj zajednici.
​UVEK TU I ZA NAŠE KRZNENE PRIJATELJE
Sa velikim entuzijazmom i puni ljubavi odazivamo se pozivima zajednice da pomognemo onima kojima je pomoć najpotrebnija. U toku ovog meseca, uputili smo donaciju od 38 vreća peska za mačke, što je ukupno 380 litara peska, udruženju za zaštitu životinja "Šapica 011", koje se brine i o macama sa posebnim potrebama. Ovo je samo jedan od naših koraka ka podršci životinjama i zajednici kojoj pripadamo, i radujemo se što možemo doprineti njihovoj dobrobiti.
Top